lørdag, desember 30, 2006

Party party!

Siden jeg er på reisefot, var jeg flink og fant ut og pakket ned det jeg skal gå med i morgen kveld allerede på onsdag. Jeg satser på å pynte meg, og fikk litt panikk da jeg fikk en sms fra venninnen min med "Dropp kjolen, tror ikke det blir så pyntet likevel". Heldigvis ombestemte hun seg. Jeg blander nytt og gammelt og sort og knæsjfarget med mammas gamle customized Laura Ashley-kjole og knallgrønne stiletter fra London (bilde av dem kommer sikkert på nyåret)!

Godt nyttår!

10 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, vilken fin bild - jag älskar raketer...

Caroline sa...

Kerstin: Jeg også! Og bilde-google er min venn.

Mill sa...

Härlig bild! Gott nytt år!

Anonym sa...

Den kjolen der er et funn. Gud, så skjønn! Og godt nyttår caroline! :)

Caroline sa...

Godt nyttår, Mill!

Hilde: Godt fornøyd med den, ja! Godt nyttår, Hilde! :)

Kine sa...

Happy new year, darling! ;)

Anonym sa...

Så fin klänning! Jag vill också hitta en sån i källaren:) Gott nytt år på dig med!

Anonym sa...

godt nyttår, søtis! Håper kvelden ble bra. Og ja, jeg jobber på krønsj ja:)

Anonym sa...

Godt Nytt år!
Jeg sier det igjen, jeg misunner deg og din mors klær. Den der var jo helt utrolig fin!

Caroline sa...

Kine: Godt nyttår, snuppis.

Anna: Hehe, jeg var heldig der, ja :)

Siggen: Sprekt. Godt nyttår! Den ble bra, ja :)

Frk. Telle: Den er fin, ja, men den viste seg å ha krympet. Eh. :P