fredag, desember 29, 2006

Sprek vår


Hohoho, der fikk jeg jammen bestilt meg bukse og shorts fra h&m. Det ble høyt i livet ja. Satser på å se ut som Kate Moss når våren kommer, for jeg fikk årsmedlemskap på Elixia til jul, og løfte om Stella for Adidas-klær hvis jeg er veldig veldig flink! Det trengs. I går nådde jeg neste runde tall på vekten, og det baller liksom bare på seg. Men til våren!

Der tror jeg at jeg fant et nyttårsforsett, gitt. Sprek vår. Og droppe godteri, jeg får bare vondt i hodet av det uansett...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Stilig med høyt liv, så der gjorde du noen kupp! :)

Anonym sa...

min plan er å ditche sjokolade. og jeg elsker sjokolade så det blir hardt. uff. bare spise sunt og være fresh. får se hvor fint det går:D du skulle jo begynt på krønsj, jenta! hehehe.

Kine sa...

Jammen meg høyt liv. Jeg bestilte littegranne, mest treningsklær. Skal være sporty jeg også, hehe :D

Kowie sa...

Bra C! Hm sin vårkolleksjonen var herlig <3

Lise sa...

H&m har overrasket mange fine plagg, likte kolleskjonen. Det du kjøpte blir sikkert super fint på deg. Gleder meg til våren det er en av de beste årstidene(etter sommeren)

Du får ha en fortsatt fin jul og nyttårsfering da.

Lise

Kowie sa...

Sprek vår! Støtter den!

Caroline sa...

Hilde: Joa, men det ble jo omtrent en tusing. Håper det blir fint på!

Siggen: Jeg føler med deg. Jeg elsker også sjokolade. Men så elsker jeg jo epler også. Eh. Vi får ta krønsj neste gang, jobber du der?

Kine: Hehe, for en utfordring for deg å være sporty. Du er jo sprekheten selv ;)

K*: Ja, masse fint! Håper det er like bra i virkeligheten som på bilde, bare.

Lise: Helt enig, hadde sansen for masse hos h&m. Våren er BEST, delt med sommeren. Og takk i lige så!

Alisa sa...

den shortsen med høyt liv er helt genial. må prøve. har samme nyttårsfortsett som deg. trene, trene, trene. klarer ikke å spise sunt hele tiden, så eneste utvei, trening. uff.