søndag, august 27, 2006

Fint kjolefunn i kjelleren

Det lønner seg tydeligvis å stikke ned i kjelleren! Idag rotet jeg ivrig i kassene, og mellom skulderputer og avtagbare ermer fant jeg en skatt! Mammas gamle Laura Ashley-kjole som en gang var lysegrønn, men som hun farget svart. Kjolen er fullt anvendelig, sitter godt og er trendy med korsettliv og greier. Mamsen har også sydd på tolv paljetter som ikke synes så godt på bildet, men som pynter litt opp i utringningen! For anledningen har jeg også på meg mammas gamle sko. Litt for store, men litt kule også...

8 kommentarer:

Kine sa...

Ohhh, jeg digger den!!! Utrolig tøff, overhodet ikke Jack the Ripper/From Hell.
Hele rommet mitt er Laura Ashley faktisk!

Kerstin sa...

Åh shit, vad snyggt!!! Vilken läcker klänning!!!!

Kowie sa...

Oi for en søt kjole. Den lille sorte <3 Satt som et skudd!

Anonym sa...

Den va ju jättefin! Kan inte jag också hitta lite sånt i min källare:)

Caroline sa...

Kine: Ble litt bekymret for de Rach The Ripper-tankene dine :P Skimtet noe annet L Ashley der nede, får ta en titt imorgen!
Ailina: Tusen takk! :) Ganske stolt over at den passet, morsan er temmelig slim.
Kerstin: Tack, tack. Håper bare jeg finner noen anledninger å bruke den til. (Og sko!)
Kowie: Den lille sorte, ja. Litt dårlig timing, nå som jeg nettopp har investert. Får ta en LBD-spesial snart!
Anna K: Føler at kjelleren min er en liten vintage-butikk for tiden, jeg var ganske heldig med de funnene!

Sigrid sa...

Den var råfin! Ankelbootsene til så er du klar for byn! (synd du ikke fikk tak i de grå!)

Caroline sa...

Tusen takk!:) Kjipt med de grå, ja. De grønne er det litt vanskeligere å bruke, for de er så veldig knall. Og så må de jo holdes hemmelig...

Caroline sa...

Hehe.. Jess! Da kan vi gå med nesten make kjole!