lørdag, august 26, 2006

Klippe håret?

Har plutselig blitt keen på å klippe meg ganske kort, så nemlig en stilig dame blandt folkemassen på Zara idag. Har prøvd å surfe litt nå, for å finne noen freshe bilder å kopiere, og jammen meg er det ikke mye stygt der ute:

Syns det er ganske vanskelig å finne ut hvordan jeg vil være på håret. Hva kler meg? Hva kommer jeg til å bli fornøyd med? Kommer jeg til å angre på at jeg klippet meg kort? (Sansynligvis!) Siden jeg ikke er så habil på PhotoShop'en, har jeg tenkt å prøve meg på noen sånne MakeOver-sider man kan laste opp eget bilde og ordne litt på. Er det noen som vet om noen sider med fine bilder av frisyrer?

(U-)freshe bilder: www.hair-styles.org

8 kommentarer:

Sigrid sa...

kk har en sånn bli ny på nett-sak. Funker faktisk ganske bra, kommer litt an på bildet:)
http://www.kk.no/php/kat.php?id=01003804

Caroline sa...

Ja, har testen den! Morsomt... Men fant ingen supre frisyrer der, desverre. Moro å prøve seg som blondine, da.

Kine sa...

Hehe, or noen RARE bilder.

Kowie sa...

Lise, vokalist is Briskeby og Bertine er hotte med kort hår!

Caroline sa...

Alinia: Ja, det er akkurat det jeg er redd for. Syns hodet mitt er både kjempelangt og kjemperundt på en gang, så det er litt risky.
Kowie: Begge to er kjempeheite, digger spesielt Lises hår! :)

Caroline sa...

Og Kine -tror ikke jeg satser på noen av de frisyrene, nei! :P

Kine sa...

Åhh? Det var dumt.. Jeg hadde ventet meg en sånn frisyre som hun nest siste hadde.. Hehehe :P

Caroline sa...

Hehehe, det blir nok en stund til.. Syns forresten hun øverste var finest :P