torsdag, november 30, 2006

Prosjekt: Billig ball

Jeg er veldig glad i å ha små, rare prosjekter gående for meg selv. For eksempel det med å ta på seg noe spess for å gå i butikken. For tiden går det i å ha juleballets billigste antrekk. Og om ikke det blir på ballet, så i hvert fall på etterfesten. Så langt har det bare blitt med planleggingen, og det ser ut som om jeg kan klare det for 60,-! Enkelte bruker gjerne mer enn det hundredobbelte, men med litt second hand, loppisfunn og gamle skatter er det fantastisk hvor mye man kan få til.
Prisliste (så langt...)
  1. Kjole (20,-)
  2. Veske (zero, arvegods)
  3. Smykker (40,- for materialer)
Mangler sko, og innser at det kan bli litt vanskelig å holde budsjettet så lavt for det... Men det er litt kult allikevel, er det ikke?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill se bilder på klänningen!:)

Caroline sa...

Hvis det blir noe fint, kommer det sikkert bilde! :)

Mia sa...

Hehe stili! Jeg er litt sånn jeg å! Mitt nyeste er sammen med en venninne....vi skal gå med noe spess på byn på lørdag! det kan jo bli festlig!

Caroline sa...

Mia: Det er mye gøyere å gå ut av døren når man har tatt på seg noe litt crazy, ja! Se om andre også legger merke til det, og utfordre seg selv litt. Lykke til på lørdag! Håper på bilde!

Ladybird sa...

Åhhh...så festlig, dette gleder jeg meg til åse bilde av. Tror faktisk stil handler om å gjøre det beste ut av hva man har for hånden!

Lise sa...

Så utrolig lurt påfunn, jeg bruker nok 60x20 på juleball.

Du finner mange billige fete sko på secondhand stores.

Stå på, gleder meg til og se outfiten!

Caroline sa...

Lise: Ja, second hand er grådig lurt, men jeg tror ikke jeg har råd til det nå før London... 60x20 er ikke så gale det heller, da! :)