torsdag, august 31, 2006

Grønn neglelakk! :S

Jeg har tidligere skrevet om min fascinasjon for neglelakk, spesielt de knalle, og lovet å si ifra hvis jeg våget meg ut døren med grønne negler.

Slik så det altså ut. Fikk endel kommentarer ("Herregud, de er jo blå!") og noen kritiske blikk (spess fra noen venninner som også syns rød neglelakk er veldig vågalt). For å ikke virke helt crazy, roet jeg ned med grå Cheap Monday, sort pologenser og lang, mørkeblå singlet.
Det skal sies at neste dag var det tilbake til røde negler...

4 kommentarer:

Kowie sa...

Jeg bruker bare blank neglelakk, men av og til rød.

Jeg synes det ble fint med blå negler ;)

Kine sa...

Ja, det var utrolig kult på deg!

Anonym sa...

Jeg likte det, jeg. Piffet opp antrekket på en måte. Nå skal det sies at jeg har neglelakkfetisj selv. Har en kjempestor samling i alle mulige farger, men for tiden bruker jeg mest blank og dyprød.

Caroline sa...

Kult at dere likte det, var litt usikker selv. Får se om jeg en dag plutselig vil ha blågrønne negler igjen!