lørdag, august 12, 2006

Neglelakk!


Som kjent gir velstelte negler et fint og renslig inntrykk. Neglelakk gjør det tøffere, og det er supergøy å prøve nye farger og sånt. Jeg har virkelig fått neglelakk på hjernen, og skifter hele tiden. Torsdag gikk det i hvit, i går var det knallrød, i formiddag vanlig blank, og nå knæsj rosa. Har nesten fått dreisen på å legge neglelakken i tillegg, og har store planer om å prøve ut grønt (litt scary) og en litt grålilla jeg fant i neglelakkvesken. Selv liker jeg best dem uten skimmer og perlemor, det ser litt enklere ut, men det er jo en smakssak. For den klassiske og rene looken bør man satse på en fin fransk manikyr, men tror jeg holder meg til de litt knallere en liten stund.

5 kommentarer:

Caroline sa...

Øvelse gjør absolutt mester -før jeg fikk denne neglelakkinteressen, ble det ofte ganske så stygt. Det blir det jo fortsatt, men sant.

Anonym sa...

oj, jag har aldrig ört talas om ett grönt nagellack.

Anonym sa...

oj, jag har aldrig ört talas om ett grönt nagellack.

Caroline sa...

Hehehe, det er kanskje litt voldsomt, ja. Vi får se om jeg finner en passende anledning, og så poster jeg selvfølgelig bilde etterpå ;)

Anonym sa...

oj vilken härlig ad det var!