mandag, august 14, 2006

Enda mer kjoleprat!

Det er utrolig hva shopping har å si for humøret. I går lå jeg først på sofaen med akutt kjærlighetssorg og gråt og gråt til "God Kveld Norge Spesial: Superman Returns", som egentlig ikke var så trist. Så tørket jeg tårene og dro og spiste pizza, og mens jeg spiste pizza kom mamma med den gode nyheten at jeg kunne få den deilige Tiger-kjolen som belønning for eksamenskarakteren! Siden da har jeg egentlig vært strålende fornøyd, og i dag svippet jeg innom butikken og hentet den. Bilde av den (og de nye Tiger-posene, som er skamfete!!) kommer trolig senere.

Begynner forresten å få litt dårlig samvittighet med disse SS-tingene.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh, vad roligt emd nya kläder!

Anonym sa...

Vill se bild på klänningen!:)

Caroline sa...

Emma: Ja, det er alltid like gøy :):)
Anna K: Det kommer nok, er bare litt treig med bilder...