tirsdag, august 15, 2006

OFW: Grand Opening!

Ah, nå har jeg akkurat kommet hjem fra den store åpningen av høstens Oslo Fashion Week 06. Da vi ankom fikk vi utdelt VIP-keychains, og champagne, og så var det bare å mingle litt med celebsene. De var det mange av, alle de største innen den norske motebransjen. Marthe Krogh, Lise Karlsnes, Pia Tjelta, Ellen Arnstad, Elisa Røtterud, Birger Løkeng, resten av homsepatruljen, ++++!

Showet var en fornøyelse, med masse fint å se på, og med smakebiter fra noen av designerne som har visninger senere i uken. Blant modellene som gikk, var det også endel celebs, blant annet FHM-dama Triana og de tre Top Model-jentene, som var kjempeflinke. Etter hovedvisningen og pausen var det tid for årets debutant - Ane Camilla Rasch, som viste kolleksjonen sin for sommeren 2007, kalt Playful Living. Der var det mye fint, i hvitt og beige.
Bildene viser:
>Kaos før showet startet
>Konferansierene
(Vanessa Rudjord i FAB outfit og en radiomann jeg har glemt navnet på) med sjefen sjøl, Pål Vasbotten (foran skimter du Kiki Sørum med mørkt hår, og noe jeg tror er Iselin Steiro!),
>Triana
>Top Model-Kine (helt nydelig!)
>Nice outfit fra A.C. Raschs visning

Uken som kommer blir hektisk og forhåpentligvis vanvittig moro, med minst 10 flere visninger i kalenderen! Flere oppdateringer kommer...

1 kommentar:

Kine sa...

Æhh, så utrolig gøyt! Skulle ønske jeg kunne vært der.Du får kose deg og gleder meg til å se bilde av tiger-kjolen.