torsdag, august 10, 2006

Kjoleoppdatering og nytt problem

HURRA! HURRA! HURRA!
Kjolen ble altså min! Den måtte prøves igjen, vises til hele min venninnes slekt (de godtok), og jeg lovet meg selv at dette var sommerens siste kjøp. Jeg dro kortet, tastet koden, holdt pusten, og så dyttet venninnen min ned KLAR-knappen. Og det ble godkjent.

Men så!

Lengst bak i Tiger of Sweden-butikken hang det en nydelig kjole. Svart (selvfølgelig!), og med perfekt skjæring. Den satt helt perfekt på kroppen, og var så elegant man bare kan forestille seg. Jeg har ikke råd til den, men prøver å overtale mamma til at hun trenger den, så jeg kan få den.

2 kommentarer:

Kine sa...

Hehhehehe, nå ler jeg litt her. Er ikke en sort kjole nok da? Du får ikke liv av Kine å kjøpe en til. :P

Caroline sa...

Kine! Sorte kjoler varer evig, derfor må man ha en del forskjellige:P Syns jeg.
Sara! Takk! Misunner deg med ryggmassasjen! Husker jeg fikk et øyeblikk i tiende da jeg bare måtte ta på Georges rygg. Så jeg vet hvordan det er. God bedring med problemene!