torsdag, januar 11, 2007

Kjellerfynding Stavanger style

Jaa, dette hadde jeg gledet meg til å vise dere. Da jeg var i Stavanger i romjulen, drev jeg og lusket i farmor sin gamle garderobe, og etter å ha tipset litt om at hun hadde mye fint der nede, fikk jeg beskjed om at det bare var å forsyne seg fritt.
Mye spesse kjoler og mønstre, men jeg fikk dratt med meg den blomstrete aller lengst til venstre, den med sprekt stoff i midten, og den tilhørende hotpantsen (!) som ikke synes så godt på bildet til høyre. Pluss en anorakk og et smalt, rødt lakkbelte! I tillegg fikk jeg sett meg ut et par sko jeg må rappe med meg neste gang. Kjolene er forresten fotside, begge to, så om de i det hele tatt skal vurderes seriøst, blir mamma nødt til å legge opp. Her er det i hvert fall 70-tallet for alle penga!

2 kommentarer:

Zava sa...

Looking good! Å slå seg løs i bestemødres klessamling er ofte utrolig bra :)

Caroline sa...

Zava:
Hehe, du likte antrekket mitt? Grandmas wardrobe for life :)