torsdag, januar 11, 2007

Fun facts

Siggen byr på utfordring! Jeg surfet innom siden hennes i går tror jeg det var, da jeg var på skolen, og har gått og tenkt litt siden. Jeg må da ha fem ukjente og litt spennende ting å si om meg selv? Kjedelig, men jeg kommer ikke på så mye eksotisk. Here it goes:
  • Jeg synger og danser usedvanlig mye. Ikke profesjonelt eller arrangert, bare generelt.
  • Jeg var veldig nær med å kjøre Statsraad Lehmkuhl (Bergens stolthet?) på grunnen som 14-åring. Har fortsatt mareritt om det (Han sa 124, jeg hørte 142 for de som har greie på det).
  • Jeg har 5 kameraer. Oi!
  • Jeg elsker nesten all mat, bare ikke baconpostei, cabaret, skinke og lever. Og jeg spiser ca to middager om dagen.
  • Jeg har stalkertendenser på grensen til det sykelige. Og jeg var fan av Idol-Oda før hun var med på Idol (ikke etter).

Ingen kommentarer: