onsdag, desember 06, 2006

Dagen før dagen

I dag var det den store rødmedagen. Til de grader. Det begynte på posten da en over snittet kjekk svenske (~25) kom inn. Oi, sa jeg litt lavt, og kjente at kinnene ble knallrøde. Venninnen min begynte og le, hun hadde aldri sett meg rødme før, sa hun.
Så skulle vi ta turen innom Sole Service, men akkurat i døren fikk jeg et nytt anfall (siden det jobber en sötis der) og utbrøt Neei, det går ikke, jeg rødmer! Jeg klarer ikke å beskrive hvor pinlig det var, jeg var virkelig sprutrød i hele trynet!

I morgen bærer det av gårde til LDN, og jeg er altfor lite stresset. Føler ikke at noe er klart, men vet ikke hva som skal gjøres klart heller. Dagen har gått bort på skole og virring rundt i byn på leting etter neglelakkfjerner. Burde kanskje pakke i stedet? Sjekke når flyet går? Ordne penger og pass? Ææ!

6 kommentarer:

Kine sa...

Ja, kanskje en god ide! Jeg er nesten ferdigpakket, men så reiser jeg klokken 8 imorgen. Snakkes imorgen!

Caroline sa...

Nemmen, skal du surre rundt i storbyen alene? Vi sees i morgen! Gleder meg! :)

Anonym sa...

Åh vad härligt med London! Glöm inte att ta massa bilder och visa på bloggen sen:) Och shoppa lite extra för mig med:) Hoppas du får det underbart!

Caroline sa...

Takk! :)Bilder og shopping skal bli! Skal ta og shoppe litt for alle bloggere og blogglesere, jeg!

Mia sa...

Du må kose deg massemasse i London...det er en suveren by!! Shop litt ekstra for oss Bergensere som er stuck med tentamener og oversvømmelse;)

Anonym sa...

Goood tuuur! Du har sikkert reist men... ;-)