søndag, november 19, 2006

Ukeslutt

Etter en helg som har vært sykt slitsom både for kropp og psyke og spesielt hjerte, har jeg funnet den perfekte måten å koble av på. Den er kanskje ikke så revolusjonerende, men det er i hvert fall altfor sjeldent jeg kommer på å ta meg tid til å slappe ordentlig av.
Enkel og bra avslutning på helgen:
>Av med lysene på badet
>Radio (Klem FM og sånne chille kanaler er bra)
>Litt for varmt badevann
>Digg badeskum (her: Coco Mademoiselle. Skal det være, så skal det være!)
>Nyvasket sengetøy
God natt!

10 kommentarer:

Anonym sa...

det hørtes fantastisk digg ut! jeg har ikke bodd i kåk med badekar på ca. 10 år. Savner det så sykt mye!

Anonym sa...

Så herlig med Coco Mademoiselle badeskum.. *Det* er ren luksus det! Nite nite!

Kowie sa...

Det er vel akkurat det jeg trenger å gjøre nå, slappe av. Det er såå hektisk for tiden, men jaja jeg er og vil alltid være et stressa menneske =/
(Oups! lang kommentar, tehe)

Mia sa...

Enda bedre blir det visst du har på en avslappende anskiktsmaske mens du ligger i badekaret! Herlig! Spesiellt visst du har vært ute på byn dagen før og huden føles relativt ufresh!

fashion.faux.pas sa...

suuperdigg!

ekstra tips for å gjøre det koselig rundt deg; tørk av bord og benker med AJAX fete des fleurs universal servietter... Apple blossom. Da lukter leiligheten fresh også!

Caroline sa...

Sig: Åh, jeg føler deg helt. Bodde 5 år uten selv. På en annen side blir det å bade mer luksus da, og enda diggere.
Hilde: Jaha! Hverdagsluksus er den beste form for luksus.
Kowie: Ta deg tid til et bad! Du trenger bare sette av en drøy halvtime, og etterpå er alt litt bedre. (Og lange kommentarer er bare fint:)
Mia: En ansiktsmaske hadde sikkert gjort seg, ja! Og kjølende agurker på slitne, røde, verkende øyne... Neste gang!

Caroline sa...

FFP: Ey, snikreklame? Høres digg ut, får vel ta en ny spa-session til helgen. Takk for tips!

Kine sa...

Åhh, så deilig!
Jeg har akkurat lagt inn midt første bud på ebay. Hurra!

Caroline sa...

Nei, gje deg! Vis meg! Krysser fingrene! Hurra! Har du råd til slikt før London, forresten? Jeg sliter litt økonomisk nå, men skal gjøre alt jeg kan for å få med meg litt grunker til LDN.

Kine sa...

Ehhm, jeg kjøper julepresang til Agathe. Turndrakt. Hehe, har blitt utbydd(?) så mange ganger nå. Æsj. Klem c",)