tirsdag, november 28, 2006

Nye sko!

Jeg kjøpte dem, jeg.

9 kommentarer:

Anonym sa...

kjempefine! hva kostet de?

Kine sa...

Slitan! I like them! Er det forresten en ny skobutikk eller er det bare jeg som er helt "ute"? :P

Caroline sa...

Sus: Thanks, de kostet svimlende 249,- :D

Kine: Thank you, I'm glad to hear. Skobutikken er ganske ny i Norge, i hvert fall så vidt jeg vet. Egentlig er den svensk. Så du er fortsatt inne.

Anonym sa...

Kjempefine sko. Bra kjøp! :D

Caroline sa...

Hilde: Takk for det! De er langt fra så fine som orginalene, men verdt pengene likevel, syns jeg!

Mia sa...

Slitan;)

Caroline sa...

Mia: Takk, du!

Anonym sa...

Dom är jätte fina. Jag har varit nära också. Men det blev en snörsko i stället. Hoppas du trivs med dem!

Caroline sa...

Sicilia! Tack snälla, håper du trives i dine nye også!