lørdag, september 02, 2006

Dagens outfit: Skovveien

Markedsdag på Frogner og i Bogstadveien idag. Mamma og jeg tok en fin rusletur hjemmefra og opp hele Skovveien. Desverre kom regnet da vi var på vei ned igjen, så vi søkte ly på en ny sushi-restaurant i Frognerveien. Koselig med mor-og-datter-dag! På Den Dama ble vi begge forelsket i en deilig Botkierveske. Mamma stoppet litt opp, nølte litt, før hun raskt satte den tilbake og gikk ut fra butikken. Desverre.

Lang stroppeløs topp: Zara
Bukse: Cheap Monday
Sko: Mammas gamle
Jakke: Vila
(Veske: Kjeller'n)

11 kommentarer:

Anonym sa...

finfina skor! kämpefint! var det rätt?

Kine sa...

Vilajakken <3

Anonym sa...

Kjempefin outfit. Liker toppen din veldig godt:) Sorry om jeg staver litt feil men jeg skriver ikke så ofte på norsk. Jeg er ju svensk, mamman min kommer fra Norge.

Caroline sa...

Sigrid: Takk:) Close, skrives "kjempefint"...
Kine: Ja! Gøy at jeg har hatt den så lenge.
Anna K: Tusen takk! Syns du var flink på norsken. Hvor i Norge er hun fra?

Anonym sa...

Åh så fint!

Caroline sa...

Takk, Bohemica! Digg å gå med bare skuldre (som ikke synes på bildene) selv om det er høst!

Silje Johansen sa...

Kjempefint antrekk! :)
Mor-og-datter-dag er veldig koselig en gang i blandt. <3

liker generelt bloggen din veldig godt!

Caroline sa...

Tusen takk, sånt er hyggelig å høre! Mor-og-datter-dag funker veldig av og til, selv om jeg er mer en pappajente.

Anonym sa...

Tusen tack:) Jeg skriver ju som sagt veldig sjelden på norsk. Min mamma kommer fra Nannestad.

Anonym sa...

ursnygg tröja!

Caroline sa...

Anna: Nannestad, det ligger et stykke fra Oslo, sant? Bjørn Dæhlie er derfra!
Petra: Man ser gjerne ikke så mye av den, men takk endog!