fredag, september 01, 2006

Bli en stjerne!

Det er visst i vinden å bruke "vanlige folk" i musikkvideoer! Thomas Dybdahl spiller i morgen inn musikkvideo til den første singelen fra det nye albumet Science -"B A Part". Videoen er et performance-stunt, og Fantefilm som produserer videoen har søkt etter et variert og fargerikt persongalleri, gjerne dragqueens eller indiske dansere. Det er i alt 150 aktører som skal få være med, i tillegg til Thomas selv. Jeg føler dette blir kult, gleder meg kjempemasse til å se resultatet!

En annen stor norsk artist som for tiden søker etter folk er Bertine Zetlitz. Hun skal lage video til låten "Midnight" fra det kommende albumet My Italian Greyhound, og søker også etter all slags folk i alle aldre og former. Jeg og en venninne har store planer om å være med, og når jeg tenker meg om, hadde bruttern vært ypperlig. Han har nemlig en sykt kul dansestil som gjør seg i musikkvideoer, dette har jeg nemlig prøvd ut ;)

Meld dere på, folkens, så sees vi på fotoshoot 16. september!

2 kommentarer:

Kine sa...

Sara har et poeng der :P

Caroline sa...

Hehehe.. Skal prøve for deres skyld;)