torsdag, januar 11, 2007

Skolevesken

Kjøpte jeg på marked i London for £1! Det var litt morsomt, for jeg hadde en forferdelig opplevelse da jeg skulle prute på en annen veske hos mannen ved siden av.
-That's seven pounds for you, sweetie.
-Can I have it for five?
Så snudde han seg og bannet litt, og da han snudde seg tilbake var jeg sikker på at han skulle drepe meg.
-Did you hear that girl? skrek han ut
-She said FIVE POUNDS!!
Dumming, jeg hadde jo kjøpt den for syv pund.
Da ble det heller en billig tote som funker som handlepose og gymbag og hva det skulle være.

3 kommentarer:

Kine sa...

Kommer aldri til å glemme det, nei. You disgusting........ Hehe!

Anonym sa...

Gsus, for en psycho! ;-/ Finfin veske.

Caroline sa...

Kine: Hahaha. Dum mann, fint minne.

Hilde: Ja, sant han var teit? Takktakk!