mandag, desember 18, 2006

Uffda

Nei, akkurat nå ruller Littlest Things på radioen igjen. Egentlig ikke noen overraskelse, men litt spesielt, for i dag er det en ganske spesiell dag, med tanke på Littlest Things-gutten. Men kanskje det som skjer i dag gjør at jeg får'n ut av hodet for en stund, det tror jeg kan være sunt.

Ellers var jeg innom Soul for å prøve sko i dag. Hadde store planer om å bestille Marc by Marc Jacobs Lace Up Ancleboots fra Barneys, hvor de var på megasalg (tips fra fashion.faux.pas!), og fant ut hvilken størrelse jeg skulle ha og allting. Men så ser det ut som om de er tomme for skoene. Surt.

Og brodern har trukket seg fra solosynging.

5 kommentarer:

Kowie sa...

Oi kjipt!
Soul har nydelige sko!

Kine sa...

Nei.. Huff- Hvorfor trakk han seg fra syngingen?

Caroline sa...

K* Ja, ikke sant? Finfin, men dyr butikk.

Kine: Han ble litt nervøs, tror jeg. Søren heller, hadde tenkt at vi kunne få celeb-familie. Caro på tv og brodern ble entertainer.

fashion.faux.pas sa...

:O(
hvem er utsolgt? Soul? Du får sjekke internettbutikken, og hva de skriver om MJs størrelser. Personlig mener jeg at de er mindre enn vanlig - altså italienske størrelser istedet for franske (som stort sett er normalen)
axx

Caroline sa...

Soul er utsolgt for modellen, men jeg prøvde de uten snøring. Regner med det er samme størrelser, er jo lik såle på begge modellene. Tar og sjekker nettsiden en gang til, jeg!