torsdag, desember 14, 2006

Mine nye boots

Så at selveste oslostil-Hilde hadde kjøpt akkurat samme støvletter som meg på Topshop! Så da kan jeg jo vise hennes bilder.
Den siste dagen i London hadde vi satt oss som mål å svi av de pengene vi ikke hadde brukt resten av helgen. Jeg bestemte meg for at det skulle bli sko, og siden jeg virkelig trengte støvletter (og de støvlettene var sykt fine), ble det dem. Litt stolt over å ha make som oslostilen sjæl.

Congrats til Oslostil som har blitt kalt en av verdens 5 beste gatestilblogger av Nylon Magazine! Det fortjener dere!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Oh no skor är aldrig fel, snyggingar där.

Caroline sa...

Ikke sant? Og Topshop sitt skoutvalg var ikke så verst, så jeg ble ganske glad da jeg klarte å bestemme meg. De går til alt!

Anonym sa...

fine fine fine

Caroline sa...

takk takk takk

Anonym sa...

De var skikkelig kule! Jeg er den samme anonyme som fortalte i en annen kommentar at jeg skal til London i helgen, og da må jeg sjekke ut de altså! Men, er de trange i leggen? Er jo som nevnt gravid, og til og med leggene øker i volum :)

Caroline sa...

De er ganske vide, ja. Litt sånn støvel-aktig. Prøv dem, de har dem i en sykt fin lysebrun farge også! Er det denne helgen du drar? God tur! :D

Anonym sa...

Åh, nå gleder jeg meg til å prøve de altså :) Ja, vi drar i morgen tidlig.
Tusen takk for hjelpn!

Caroline sa...

Ble litt misunnelig nå, gitt. Enjoy! Og si ifra hva det ble til når du kommer hjem da!:)

Anonym sa...

Supersnygga! Lite edgie och coola (-:

Caroline sa...

Mimo: Takk! De blir finere og finere.

Anonym sa...

Da er anonyme meg tilbake fra London, men uten de sykt fine støvlettene... Prøvde de, men de hadde ikke str min, typisk! Så den fine brunfargen du skrev om også, men det var liksom sorte jeg var ute etter da. Prøvde å finne noen lignende i London, men fant ikke. Men, så gikk jeg tilfeldigvis innom Wedins i går ettermiddag, og der sto det noen som var nesten helt like!! Så nå jeg er den lykkelige eier av et par nice støvletter =)

Caroline sa...

Velkommen hjem, anonyme gravide! :) Kjipt de ikke hadde størrelsen din, men gratulerer med nye! Nesten litt synd å finne støvletter i Norge etter man har vært i London, men... Hehe.