søndag, desember 24, 2006

Go jul, a

I år ble tradisjonene snudd litt på her i huset. Ny regel: åpne presanger FØR middag, for å unngå timevis med pakkestyr på kvelden. Altså var jeg ferdig med en god del før 3 nøtter til Askepott og Reisen til julestjernen. Vet ikke helt om jeg er enig i tradisjonsforandringene, nå er liksom høydepunktet for dagen over. Hehe.

Uansett kan jeg by på flere bilder, takket være mitt superdigge nye kamera! Hurra! Først julekjolen, en kort og egentlig litt sommerlig Zarakjole. Og så var jeg så vågal at jeg beveget meg til kirken med pelslue på, og en ganske stor sådan.
Og jeg slenger opp en ny poll! Den gamle finnes fortsatt, bare litt lenger nede.
God jul, folks! :)


6 kommentarer:

Anonym sa...

god jul:) kul lue ass!

Kine sa...

Hehe, stilig! ;) Hva slags kamera fikk du deg? GOOOOOD JUL :D

Anonym sa...

God jul ja! :)

Anonym sa...

Fin klänning:) God jul!

Lise sa...

Merry x-mas, pene bilder. Fikk meg kamera jeg også, men ikke så proft som du. Heldig du er !

Ønsker deg en fortsatt en fin jul.

Caroline sa...

Siggen: Takk, og god jul!

Kine: It's an EOS 350d! God jul!

Hilde: Takk i lige så!

Anna: :) Tack tack! God jul!

Lise: Heldig, du også! Slitan! Og ha en fortsatt fin jul, du og!