lørdag, november 25, 2006

Rosa er det nye lilla

Rosa eyecandy! (bilde fra FREDAG)

Dagbladets FREDAGsmagasin slår et slag for rosa i dag, og vil ha fargen tilbake til folket. For min lille kusine på 5 kom det neppe som noen overraskelse, helt siden hun har kunnet snakke (og sikkert før det, og) har hun nemlig nektet å gå med noe som helst annet enn rosa. Helst rosa prinsessekjoler. Hver dag. I dag kom hun på besøk til meg med følgende outfit: rosa tyllkjole, rosa strømpik, rosa t-skjorte, rosa neglelakk og ny, rosa jakke. Og, selvfølgelig, rosa Gore-Tex.

10 kommentarer:

fashion.faux.pas sa...

njaaa... når har jeg ikke lest saken til fredag, men jeg er ikke helt sikker gitt. lilla står sterkt fram til neste sommer! Sjekk feks marc for marc SS07.... men rosa er poppis, nye sminkeserien til chanel er hot... de kan kanskje være pop på samme tid? :)

Caroline sa...

FFP: Jeg er egentlig enig med deg, jeg! Det Dagbladet skrev var at de skulle ønske rosa ble mer poppis, at det var en undervurdert farge. Jeg er ikke så veldig rosa-jente selv, men det er kusinen min, så jeg syns det passet ganske bra!:)

Caroline sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kine sa...

Så søt hun er da! :D

Caroline sa...

Hehe, ja! I sted spurte hun om jeg visste hva yndlingsfargen hennes var... Tricky spørsmål.
Mail sendt!

Kowie sa...

For en søting!
Jeg var også en rosa jente, haha =D

Caroline sa...

K*: Hehe, det er nesten litt rart hvordan små jenter faller for rosa. Selv om jeg ikke tror jeg var så veldig rosa selv...

Anonym sa...

Jeg tror du er inne på noe der, C. Har en følelse på at rosa kommer sterkere tilbake til våren. Masse rosa på catwalken i allefall (og i H&M`vårkatalog). Det er dessuten lenge siden rosa har vært et tema i moten, og derfor kan man forvente at den er på vei tilbake snart.

Caroline sa...

Hilde: Lenge siden rosa har vært hot-hot, ja. Greit for meg om det kommer, i hvert fall, litt rosa er bare søtt.

fashion.faux.pas sa...

274 lilla
300 og noe rosa på catwalken, så begge er vel like poppis, regner jeg med. Men for min del kan de bare ha rosaen for seg selv... Ikke min farve i det hele tatt, forutenom lakserosa.