onsdag, november 15, 2006

Dagens outfit

I dag var det fridag, så jeg slo til med høye hæler. Outfiten i dag var ganske farlig, for hvis jeg ble oppdaget av mamma var jeg ille ute.
5 feil:
  1. Skoene (hun vet ikke om dem)
  2. Skinnjakken (den er venninnen hennes sin, og strengt forbudt å låne)
  3. Genseren (stygg, i følge henne)
  4. Tights (altfor kaldt)
  5. Vesken (hun trodde jeg var på skolen)
Jeg hadde selvfølgelig maks uflaks, og møtte henne akkurat i døren da jeg kom hjem, og hun var på vei ut. Jeg tror jeg klarte å redde meg ganske bra, men gud, så panikkslagen jeg ble. Gleder meg til å flytte hjemmefra, ass.

6 kommentarer:

Kerstin sa...

Snyggt. Heja.

Anonym sa...

Kul genser!! Min mor har ikke akuratt sånne klær liggende..

Caroline sa...

Kerstin: Takk, snille du!
Ingvild: Genseren er fet, ja! Klærne er ikke mamma sine, det er bare det at hun ikke liker at jeg går kledd sånn...

Malin sa...

Det første som slår meg etter å ha sett igjennom noen bilder av antrekkene dine er scenester/hipster. I liike:)

Kine sa...

Du er kul, no matter what.

Caroline sa...

Malin: Jøss! Scenester måtte jeg google, og det hørtes jo nesten litt selvgodt ut:
a person who tries very hard to fit the stereotype of a certain scene. often having to do with a specific genre of music emo.indie.punk.rock. dresses and acts in a prescribed fashion. image focused. vain. they got all dressed up to hang out with their scenester friends.
Men at du liker stilen min tar jeg som et kjempestort kompliment!:)
Kine: Ja, jeg er litt kul, er jeg ikke?