tirsdag, oktober 10, 2006

Merkelig

Har hatt en merkelig følelse hele dagen i dag. En god følelse, på en måte. Det toppet seg med kinobesøk ("Reprise". Løp og se!!), der en av hovedpersonene het nesten det samme og var påfallende lik en jeg ikke må tenke så mye på (men som jeg tenker altfor mye på). Syklende hjem fra kinoen møtte jeg politisperring ved den amerikanske ambassaden, og jeg var nødt til å sykle en annen vei, som går forbi der han bor.

Syns det ble litt lite bilder for tiden, så her kom et fint et.

4 kommentarer:

Kine sa...

Ohh, for et stilig bilde! Laget det selv? Hooow? :D

Caroline sa...

Takk! Martis tok det, og så fikset jeg litt på det. Er så kreativ og flink, jeg, vet du...

Anonym sa...

snygg bild! eller, stilig bilde, hi hi.

Caroline sa...

Hehe, tack så mycket, Olivia!