lørdag, oktober 07, 2006

Lørda'n

I dag syklet jeg fornøyd for å møte en venninne i Bogstadveien, og på veien ble jeg stoppet av Costume, som tok bilde av meg i forbindelse med en street style-sak! Spennende, lurer på om jeg kommer med! Ellers ble handlerunden ganske kort, men jeg fikk stoppet innom de viktigste. 2x Koma, Sole Service, Corso Como og Zara. På Koma holdt jeg på å dø, de har så mye fint der (men litt for dyrt for min lommebok for tiden)! Venninnen min ga meg verdens største kompliment, hun sa at Koma var så typisk meg! Dagens innkjøp ble ganske lusent, kun en hettegenser til lillebror.
I kveld har det vært hjemmekos med godis, pizza og film, og nå tenkte jeg at jeg skulle laste ned Photoshop og sette meg litt inn i sakene. Smånerdete og deilig.

7 kommentarer:

Malin sa...

Hørtes ut som en koselig dag :)

Kowie sa...

kult ! Tenk å få være med i Costume. Du altsåå, musikkvideo til Bertine og så dette. Hehe, misunner deg.

Caroline sa...

Malin: Helt perfekt dag, egentlig! Godt humør og lite å klage på.
Kowie: Ja, ikke sant? Gud, jeg er jo snart rikskjendis.

Tekå sa...

Så gøy at du ble stoppet av Costume! Hold oss oppdatert, og si i fra om du kommer i bladet eller ikke da? :-D

Caroline sa...

Tekå: Ja, det var stas. Jeg sier nok i fra ;)

Kine sa...

Ohh, kuuult! :D Jeg har lyst å lese blader nå, men så er det jo noe so heter homework. Snufs!

Caroline sa...

Der sa du noe. Jeg har jo lekser, jeg også. Blir mye gøy i norske blader fremover, blogg-sak i Elle og (muligens) meg i Costume. Får ta med noe til deg i London.