fredag, oktober 06, 2006

Hjemme igjen!

Det ble ikke noe mer reisedagbok på meg, for i dag var jeg plutselig hjemme igjen! (Eller.. 8 timer reising er kanskje ikke så plutselig). Selv om ferien var altfor kort, fikk jeg oppnådd de viktigste målene; å handle litt og å bli solbrent. Kraftig solbrent, nesen min er så rød som den aldri har vært. Det er rart hvor mye som skjer på en uke. Alle bloggene er fullstendig oppdatert, et av fav-bandene har store nyheter, leiligheten har blitt iskald og kjærlighetssorgen har blitt enda litt større.
Bilder av nye saker i morgen, for i dag er jeg litt for trøtt.

Dette er forresten post #100! Hurra!

2 kommentarer:

Kowie sa...

Yej, grattis med post nr 100.

Uææh, kjærlighetssorg er fært. Men ja, digg med noen dager i Portugal da :)

Caroline sa...

Takk, Kowie!:) Gutter er no' hærk, men ferie kan vi like!