torsdag, september 14, 2006

Pliktene kaller

Idag bar det rett hjem til husarbeid etter skolen. Vasking, rydding, støvtørking og støvsuging. Jeg begynner egentlig å synes at det er litt deilig, alt blir jo så mye bedre etterpå, når hele leiligheten lukter rent. Og mamma har lovet meg sushi til middag som belønning!

Ellers kunne Siggen igår melde om at Apple hadde kommet med nye iPods. En gladnyhet for oss som ikke har tenkt å kjøpe ny (og som er litt iTunes-nerds) er at også iTunes har kommet i ny versjon med ny design og litt nye funksjoner. Jeg vet ikke om det er normalt, men jeg er helt avhengig av å ha fullstendig orden på iTunes, så dette likte jeg! Mens den nye iTunes holdt på å installere seg og sånt dukket det opp noen gamle selvkomponerte sanger jeg hadde glemt. Litt pinlig, hehe.

1 kommentar:

Kowie sa...

Yej, elsker når alt er rent hjemme.

Men Sushi er ikke så godt. Men ja, hver sin smak!