torsdag, august 24, 2006

ZARA

I dag åpnet Norges første ZARA -midt i Bogstadveien. Jeg tok turen innom etter skolen, men det var altfor mye folk der til at jeg klarte å fokusere. Så det ble med et par runder rundt i første-etasjen (kvinne-avdelingen) og en kjapp tur opp i andre (barn og ungdom?). Fikk spottet et par ankelboots jeg ikke trenger men har veldig lyst på, mange deilige par pumps (ryktene gikk om at Marte Krogh hadde kapret et rødt par), og det hang herlige jakker og kåper overalt. Ser for meg at jeg kommer til å kjøpe noen basice gensre også.

Side2.no var som vanlig der det skjedde, les mer om kaoset her.
ZARAs hjemmesider har de fortsatt Spring Summer 06-kolleksjonen, gjetter at de oppdaterer snart.

2 kommentarer:

Kine sa...

Ohh, jeg vil også ha Zara butikk. Snart får jeg Topshop da... Og Zara (tror jeg), men en halvtimes tur unna.

Kowie sa...

Det var for mange folk på Sara. Men kåpene og jakkene der var veldig fine <3