mandag, august 21, 2006

Skolestart

I dag begynte skolen igjen, og vi var fordelt inn i nye klasser! Ganske spennende, var litt bekymret og spent på forhånd. Men så viste det seg at jeg kom i en knallklasse med kjempemange hyggelige folk. Desverre hadde administrasjonen klart å gjøre en ganske stor feil -å sette meg på feil linje, så jeg gikk i feil klasse og hadde fått feile fag... Superkjipt! Nå venter jeg bare på å komme i riktig klasse, håper på en like bra en, men er redd for at det blir flere "keegstahz" enn jeg kan takle. Det er mulig jeg fortsatt får ha matte med den supre gjengen jeg kom med idag, krysser fingrene.

Ellers var det yrende liv langs Karl Johan idag! Folk selger bøker og det deles ut masse gratis! :) Etter skolen tok jeg og noen venninner faktisk turen til Grünerløkka for å sjekke ut gjenåpnede Fretex i Markveien, men etter å ha gått hele veien (ganske langt og varmt) var jeg så død at jeg satte meg ned med en gang vi kom dit. Da jeg fikk pusten tilbake fant jeg en ganske digg skinnjakke -lilla, kort og herlig 80-, nesten 90-talls. Er desverre konk, så den henger der fortsatt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

första dagen för mig med, kul och jobbigt :P Går till halv fem lite väl ofta..suck!

Kine sa...

Hva kostet sinnjakken da?
Jeg prøvde en litt kul en på H&M, men den var akkurat litt for stor.

Caroline sa...

Sofie: Skole er slitsomt, har timer til halv fire, syns det også er vel lenge...
Kine: Den kostet 500! Du finner nok noen fete jakker når du reiser;)