torsdag, august 10, 2006

Secret Shopping...

...er et nytt uttrykk jeg har følelsen av at jeg kommer til å bruke endel fremover. Min mor snakker daglig om at det er nulltoleranse for shopping, og jeg sier meg selvfølgelig enig. Problemet er at det neppe kommer til å funke. I hele dag har jeg gått rundt med de heftigste sommerfuglene i magen, for i morgen skal jeg etter planen investere i ny, megadyr kjole. Men så har jeg jo veid argumenter mot hverandre (dyr <-> klassisk, varer evig) og til og med spurt om råd, og kommet frem til at den skal kjøpes. For den er jo garantert det siste jeg kjøper i sommer...
Så da håper jeg egentlig bare på to ting:
1. At jeg finner på en forklaring på hvorfor jeg plutselig har fått knallgrønne ankelboots.
2. At jeg har dekning på kortet i morgen.

1 kommentar:

Kine sa...

Utrolig morsom lesning det her! Gleder meg til å se bilde av kjolen! Lykke til med forklaringene :)