tirsdag, august 08, 2006

Dagens innkjøp

Etter en god uke på en litt øde øy uten noen form for butikk, var det på tide med litt good ol' shopping i dag. Man kan si jeg merket abstinensene. Tror forresten jeg har mistet den økonomiske sansen min (som var meget sterk før). Jeg finner et dyrt (men sabla fint) plagg og sier til meg selv at dette er altfor dyrt, før jeg kjøper det. I tillegg har min mor furbudt meg å kjøpe noe som helst for en god tid fremover, så jeg er nødt til å gjemme handleposene rundt omkring på rommet. Jeg lever farlig, med andre ord.

I dag gikk handlerunden via Filippa K, hvor favorittbagen min var utsolgt, så til Bruuns Bazar hvor de hadde fått inn masse fint (trencher, rødt og lilla dominerte!) og deretter til min skohimmel, Corso Como. Mine lenge etterlengtende ankelboots sto i hyllen og skrek. De hadde selvfølgelig bare str. 35 (hvem bruker str. 35??) og 36 igjen i de grå, men blant de grønne fantes det et siste par i 39. Lang som jeg er er 39 ganske knapt. Jeg kjøpte dem.
Så fulgte en Cheap Monday-bukse, og en slags grå kjole fra H&M (trolig det eneste jeg skal bruke leggings til) og på Tatler falt jeg fullstendig for en sort kjole fra C&C California. Den var steindyr, men jeg holdt den av i tilfelle. Og jeg holdt av den berømte buksedrakten fra H&M. Den så bra ut på, men vet ikke om jeg kommer til å bruke den.
Tips mottas igjen med takk!

Bilde fra Siggens blogg

1 kommentar:

Kine sa...

Gud, det var mye!

Du må ta bilde av de andre innkjøpene og jeg er veldig spent på den kjolen og den fra H&M :) Kjekt at du er tilbake!