mandag, juli 24, 2006

There Are No Little Secrets


Mange av dere har kanskje allerede sett Woody Allens nest siste film, Match Point. Jeg så den nylig på dvd, og dette er en av de beste filmene jeg noensinne har sett! Den starter som et tilsynelatende vanlig drama, hvor mann (Jonathan Rhys Meyers, "Chris") møter kvinne (søte Emily Mortiner, "Chloe"). Det oppstår forviklinger, og uten å røpe for mye, kan jeg si at det hele utvikler seg til en gripende og uhyre spennende thriller. Chris står over et vanskelig valg, skal han velge lykken (i Scarletts rollefigur Nola) eller rikdom (hos Chloe)?
Filmen anbefales for de som vil se en film som virkelig gir noe å tenke på, denne får du ikke ut av hjernen på en stund!
Du kan se podcaster med kommentarer fra skuespillere og regissør her.

3 kommentarer:

Kine sa...

Sa du thriller? Hmmm, selve ordet thriller høres så skummelt ut. Men kanskje jeg tør?!

Caroline sa...

Du tør! Den er litt scary, men det er ingen monstre eller spøkelser;)

Kine sa...

Hehe.. Får se om jeg tør, nå skal jeg jobbe. Huff.