lørdag, juli 29, 2006

Mine første vintagefunn!

Etter å ha lest om fantastiske Tonica Vintage i omtrent alle blader og magasiner, fant jeg ut at tiden var kommet for å selv utforske denne velrennomerte butikken. Problemet var å få med seg noen dit. Det har seg nemlig slik at jeg omgås en del jenter som er ganske fine på det, og som omtrent forbinder brukt med søppel. Etter å ha funnet ut sånn omtrentlig hvor Tonica lå, bestemte jeg meg for å sette inn støtet på en tilsynelatende normal shoppingdag ("Kom hit, tror det er en superkul butikk denne veien!").
Fornøyelsen var stor da jeg entret butikken og så stativ på stativ fulle av klær. Den ene venninnen min og jeg rasket med oss en god haug med klær, mens den andre nølende løftet på noen vesker og klaget over lukten. En drøy time senere forlot vi butikken strålende fornøyde med våre nye innkjøp. Og her er noe av det jeg kjøpte!


Jeg får virkelig ikke til dette bildegreiene, og bildene ble litt mørke, men de viser
1. Chill høstgenser i beige som blir flott med belte i midjen
2. En slags skjortekåpe som også er beige og har...
3. ...fine detaljer!
4. Til slutt min favoritt, en sort veske med laang lenke.

2 kommentarer:

Kine sa...

Er det en bøttebag, eller bucket-bag som det heter så fint på engelsk? Isåfall så har du noe av det kuleste denne sesongen! Dette leste jeg i både Vogue UK og Elle UK, gud så fin! Og med gulllenke også, toppers!
Hva kostet den? Kul skjorteting og den genseren så myk og god ut :)

Caroline sa...

Hehe, desverre ingen bucket-bag, men en fin clutch! Lenken er avtagbar og. Husker ikke helt prisen. Kan ha vært rundt hundrelappen.